Istotna część kasowników w autobusach KLA nie działa, co powoduje dezorientację pasażerów dot. ważności ich Kaliskiej Karty Mieszkańca. Pasażer nie wie, czy karta nie została odbita ze względu na awarię kasownika, czy też ze względu na utratę ważności karty. Często pasażerowie decydują się przechodzić w trakcie jazdy w inną część autobusu, aby znaleźć działający kasownik, co stwarza niebezpieczeństwo oraz dyskomfort dla innych współpasażerów.
W związku z powyższym proszę o informacje:
1. Czy planowane jest kompleksowe naprawienie niedziałających kasowników w autobusie?
2. Czy pasażer, który odbił ważną kartę, lecz kasownik wyświetlił komunikat o błędzie, będzie miał uznany przejazd przez ew. kontrolera?
WK.0003.3.2024
4.06.2024 r.
Załącznik do interpelacji (Odp. na interpelację.pdf)
Montażu lustra sferycznego na skrzyżowaniu ul. Potulnej z ul. Gościnną.
Korekty czasu działania sygnalizacji świetlnej na dwóch kaliskich skrzyżowaniach.
Zamontowania dodatkowej latarni na skrzyżowaniu ulic Serbinowskiej z Młynarską.
Aktualnych składów rad nadzorczych spółek komunalnych Miasta Kalisza.
Wykorzystania środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO) i funduszy UE 2021–2027.
Opóźnień i braku transparentności dotyczących inwestycji remontu ulic Dobrzeckiej i Św. Michała.
Rozliczenia festiwalu Rap Gra.
Podwyżek cen za wodę i ścieki w 2026 i 2027 roku.
Ustalenia godzin funkcjonowania fortepianu.
Uzupełnienia informacji dot. stanu drzew po inwestycjach w Mieście Kaliszu.
Ochrony izolacyjnej drzewostanu.
Schronów dla ludności cywilnej.
Stanu bakteriologicznego solanki w tzw. małych tężniach.
Niebezpiecznych wydarzeń w mieście.