W związku z pojawieniem się na Biuletynie Informacji Publicznej ogłoszenia o naborze na stanowisko pomocy administracyjnej w Kancelarii Prezydenta Miasta Kalisza (z dn. 14.06.2024 r.), proszę o udzielenie odpowiedzi na pytania:
1. Z czego wynika zapotrzebowanie na rekrutację na tym stanowisku?
2. Ile obecnie zatrudnionych jest osób w Kancelarii Prezydenta?
3. Jakie są zakresy obowiązków pracowników Kancelarii Prezydenta?
4. Jaki planuje się budżet na zatrudnienie tej osoby w skali roku? (wynagrodzenie wraz
z pochodnymi, koszty wdrożenia i szkolenia pracownika)
5. Czy na zatrudnienie tej osoby wymagane są przesunięcia w budżecie wynagrodzeń?
WO.0003.0001.2024
D2024.06.03344
z dnia 28 czerwca 2024 r.
Załącznik do interpelacji (odpowiedź na zapytanie.pdf)
Przetargu na modernizację ulic Dobrzeckiej i św. Michała.
Remontu boiska Szkoły Podstawowej Nr 18.
Podwyżek cen za dostarczanie wody i odbiór ścieków.
Zainstalowania lustra przy ulicy Piekarskiej.
Drożności kanałów deszczowych.
Niewłaściwego poruszania się po chodnikach osób na hulajnogach elektrycznych.
Wyboru nowego prezesa spółki MKS Kalisz.
Wspólnych spotkań kaliskich Rad Osiedlowych.
Otwartych boisk dla dzieci i młodzieży.
Maciej Antczak - interpelacja z dnia 23 kwietnia 2025
Usunięcia dziur po montażu latarni oświetleniowych na ulicy Wąskiej i Górnej.
Sławomir Matczak - interpelacja z dnia 23 kwietnia 2025
Nierównego chodnika przy skrzyżowaniu ulic Dobrzeckiej i Staszica.
Sławomir Matczak - interpelacja z dnia 23 kwietnia 2025
Karolina Sadowska - interpelacja z dnia 18 kwietnia 2025
Postawienia wiaty przystankowej na przystanku zlokalizowanym na ulicy Godebskiego.
Sławomir Matczak - interpelacja z dnia 17 kwietnia 2025
Ograniczenia prędkości na ul. Nowy Świat.
Mirosław Gabrysiak - interpelacja z dnia 8 kwietnia 2025
Marcin Małecki - interpelacja z dnia 8 kwietnia 2025
Utrzymania porządku na terenie byłej stacji ORLEN.
Tomasz Grochowski - interpelacja z dnia 7 kwietnia 2025