W związku z pojawieniem się na Biuletynie Informacji Publicznej ogłoszenia o naborze na stanowisko pomocy administracyjnej w Kancelarii Prezydenta Miasta Kalisza (z dn. 14.06.2024 r.), proszę o udzielenie odpowiedzi na pytania:
1. Z czego wynika zapotrzebowanie na rekrutację na tym stanowisku?
2. Ile obecnie zatrudnionych jest osób w Kancelarii Prezydenta?
3. Jakie są zakresy obowiązków pracowników Kancelarii Prezydenta?
4. Jaki planuje się budżet na zatrudnienie tej osoby w skali roku? (wynagrodzenie wraz
z pochodnymi, koszty wdrożenia i szkolenia pracownika)
5. Czy na zatrudnienie tej osoby wymagane są przesunięcia w budżecie wynagrodzeń? 
WO.0003.0001.2024
D2024.06.03344
z dnia 28 czerwca 2024 r.
Załącznik do interpelacji (odpowiedź na zapytanie.pdf)
Montażu lustra sferycznego na skrzyżowaniu ul. Potulnej z ul. Gościnną.
Korekty czasu działania sygnalizacji świetlnej na dwóch kaliskich skrzyżowaniach.
Zamontowania dodatkowej latarni na skrzyżowaniu ulic Serbinowskiej z Młynarską.
Aktualnych składów rad nadzorczych spółek komunalnych Miasta Kalisza.
Wykorzystania środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO) i funduszy UE 2021–2027.
Opóźnień i braku transparentności dotyczących inwestycji remontu ulic Dobrzeckiej i Św. Michała.
Rozliczenia festiwalu Rap Gra.
Podwyżek cen za wodę i ścieki w 2026 i 2027 roku.
Ustalenia godzin funkcjonowania fortepianu.
Uzupełnienia informacji dot. stanu drzew po inwestycjach w Mieście Kaliszu.
Ochrony izolacyjnej drzewostanu.
Schronów dla ludności cywilnej.
Stanu bakteriologicznego solanki w tzw. małych tężniach.
Niebezpiecznych wydarzeń w mieście.