Porządek obrad
                
                2. 
                Zatwierdzenie porządku obrad.
            
                    
         
                
                3. 
                Sprawozdanie z realizacji „Miejskiego Programu Działań na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością w Kaliszu” za 2024 rok.
            
                    
         
                
                4. 
                Sprawozdanie z realizacji Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Miasta Kalisza za 2024 rok.
            
                    
         
                
                5. 
                Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok.
            
                    
         
                
                6. 
                Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej dla Miasta Kalisza na lata 2025-2043.
            
                    
         
                
                7. 
                Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustanowienia na obszarze rewitalizacji Miasta Kalisza Specjalnej Strefy Rewitalizacji.
            
                    
         
                
                8. 
                Projekt uchwały w sprawie określenia zadań realizowanych przez Miasto Kalisz z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, na które przeznacza się środki z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na rok 2025.
            
                    
         
                
                9. 
                Pismo Prezydenta Miasta Kalisza z dnia 2 września 2025 r. z prośbą o wytypowanie rodziny repatriantów do osiedlenia się w Kaliszu.
            
                    
         
                
                10. 
                Pismo Prezydenta Miasta Kalisza z dnia 8 września 2025 r. z prośbą o zaopiniowanie realizacji programu polityki zdrowotnej profilaktycznych szczepień przeciwko grypie dla mieszkańców miasta Kalisza powyżej 60 roku życia w 2025 roku.
            
                    
         
                
                11. 
                Wnioski w sprawie uzyskania tytułu prawnego do lokalu.
            
                    
         
                
                13. 
                Sprawy bieżące i wolne wnioski.
            
                    
         
                
                14. 
                Zamknięcie posiedzenia.